Tuesday, 13 December 2011

jealouse tahap maximum

kau tahu tak ? hari tu kan hujan , aku and adek sepupu aku pergi Axis Atrium . pastu aku ajak lah aku punye boyfie.. syafiq pastu kan . die pergi peluk boyfie aku ? pastu alasan dye dye sejuk ? motipp ???? aku balek umah macam nak nangis tahu tak ? hurmmmm pastu pastu , dye cakap dye suke boyfie aku ! puki mak kau lah weyh -.-' derr kau tuh baru umur sebelas tahun , dah ade hati nan boyfie aku ? tak suke lah shiall !! derr , aku touching lagi ni tau . tpi aku simpan jer . tape tape , ada ubi ada batas , ada hari aku balas . sekian terimakasih
:)

No comments:

Post a Comment